איך להנגיש לילדים שלנו את עולם הספורט

אתם וודאי יודעים כמונו עד כמה קיום אורח חיים ספורטיבי חשוב ומיטיב איתנו, בני האדם. אתם יודעים כמונו כי השתתפות בפעילויות ספורט באופן קבוע עוזר לילדים שלנו כאשר הספורט מפתח אצלם ביטחון עצמי, קורדינאציה, אינטיליגנציה גופנית ועוד. הוא גם עוזר לשמור על משקל תקין, מעורר תחושות של סיפוק, הנאה וכן הלאה. העניין הוא שאנחנו, כמו הילדים שלנו, נמנעים מלהחזיק שגרת אימונים קבועה. למה זה קורה ואיך מתחם נינג’ה יכול לפתור את הבעיה, על הכל נענה בהרחבה במאמר הבא.

למה כל כך קשה להתמיד באימונים

אנחנו חיים בעידן בו אנחנו, כמו הילדים שלנו, מסתובבים עוד ועוד בתוך חללים סגורים. אנחנו נמנעים מלהזיע, לא רוצים להתאמץ, לא רוצים לעבוד קשה. אגב, אם ניכנס למוח שלנו לכמה רגעים נבין בדיוק למה זה קורה. המוח שלנו יעשה הכל כדי למנוע מאיתנו להרגיש אי נעימות. כאשר אנחנו מתחילים, בפעולה ספורטיבית כזו או אחרת, המוח שלנו ינסה לספק לנו שלל תירוצים כדי למנוע מאיתנו לבצע את אותו אימון. הוא יסביר לנו שאנחנו עייפים מדי, שאנחנו לא מרגישים טוב וכן הלאה. רק אחרי משהו כמו עשר דקות, המוח מתחיל לשחרר אנדרופינים. הורמון אשר אחראי על תחושות של סיפוק, הנאה וכן הלאה. כלומר, אם אנחנו רוצים ‘לנצח את המוח’ שלנו, אנחנו צריכים למצוא אימון ספורטיבי אשר לא יאפשר לנו להתחמק. כזה שמצד אחד יחזק אותנו ויעזור לנו לחזק את כל איברי הגוף ולא רק איברים מסוימים. מהצד השני, אנחנו רוצים למצוא פעילות שהיא גם מלווה בהנאה ואתגר, כדי שהתחושה של הסיפוק בסוף האימון, תוביל אותנו להמשיך ולהגיע שוב ושוב. מתחם נינג’ה מציע את זה בדיוק .

אז מה זה בכלל ענף הספורט הזה

לאורך השנים, מתחם נינג’ה הפך נפוץ ברחבי הארץ בעיקר בזכות תוכנית הטלוויזיה המשודרת בפריים טיים של הטלוויזיה המסחרית. היום, כולנו, חשופים למתאמנים אשר הפכו כבר כמעט כוכבים בזכות שגרת אימונים תובענית ודבקות במטרה. בגדול, מתחם נינגה מציע למשתתפים להתאמן לאורך מסלול, הכולל שורה של מכשולים. כדי לעבור כל אחד מהמכשולים, המתעמל צריך לגלות עירנות מחשבית, כוח, יכולות גופניות וקורדינאציה. כאשר מתמידים עם שגרת אימונים קבועה, בכל פעם, מצליחים לעבור עוד מכשול בדרך אל הניצחון.

מיי נינג’ה הוא מתחם מקצועי, המעניק מרחב למידה והתפתחות לקהל רב של תלמידים ברמות שונות. לפרטים, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

דילוג לתוכן