איך מתבצע תהליך מיצוק העור ללא ניתוח?

בדרך כלל, שיטות לא פולשניות עבור מיצוק העור כוללות חימום שכבות עור עמוקות יותר עם אנרגיה ממוקדת המתבצע בעזרת מכשיר למיצוק עור הפנים. תהליך זה משפר בהדרגה את גוון העור והמרקם על ידי גירוי יצירת קולגן ואלסטין. כשמדובר בצלוליט, טיפולים מסוימים אפילו עובדים על רקמה סיבית. כיום ניתן למצוא  שפע של טיפולים וטכנולוגיות למיצוק העור, שכל אחד מהם משתמש בשיטה שונה במקצת כדי להשיג את אותה מטרה.

למה כדאי לכם לשקול שיטת טיפול לא פולשנית למיצוק העור?

עור נפול בפנים ובצוואר הוא תוצאה טבעית של הזדקנות מכיוון שקולגן ואלסטין, שני חלבונים השומרים על עור מתוח וחלק, מיוצרים בקצב איטי יותר. רפיון העור הוא דאגה אסתטית, אבל יש לכם אפשרות להחזיר את האלסטיות לעור הפנים על ידי שיטות טיפול לא ניתוחיות שעשויות להחזיר לכם מראה צעיר יותר על ידי העלמת קמטים במצח ובאזורים נוספים בפנים ובצוואר.

יתרונות של שיטות מיצוק עור לא פולשניות

  • אין צורך בחתכים או החלמה מצלקות כדי למצק עור רפוי מעט עד בינוני.
  • ניתן להשיג אפקט “הרמה” בולט בעזרת השיטות הלא פולשניות.
  • נדרש זמן החלמה מינימלי לאחר ההליכים.
  • סיכוי קטן מאוד לתופעות לוואי.
  • הטיפול שלכם יכול להתבצע גם בבית בעזרת המכשיר הביתי המתקדם AIGAIN.

מי שסובל מנפילת עור קלה עד בינונית ואינם זקוקים להסרת העור והרמה נרחבת שניתוח קוסמטי עשוי לספק, הם מועמדים טובים למיצוק עור בעזרת מכשיר ה-AIGAIN. מכשיר זה משתמש בקרינת רדיו RF לחימום העור ולגירוי יצירת קולגן. כדי לקבל מראה מעודן יותר, RF מתמקד בשכבות האפידרמיס, בניגוד לשכבות העור העמוקות יותר כמו אולטרסאונד. פתרונות מיצוק עור RF שאושרו על ידי ה-FDA יכולים לכוון לאזורים רבים בגוף, כולל הפנים, הצוואר, הידיים ואפילו הבטן.

הטיפולים בדרך כלל אינם כואבים, עשויים להיעשות בנוחות גם מהבית, ולא ישאירו שום תופעות לוואי לא נעימות לאחר הטיפול. טיפול בקרינת רדיו הוא בדרך כלל בטוח לכל סוגי העור. התוצאות ניכרות לאורך זמן וממשיכות להשתפר בחודשים שלאחר הטיפול מאחר ש-RF ממריץ יצירת קולגן. כדי לקבל תוצאות טובות יותר ניתן לבצע מספר טיפולים. מה שמייחד את מכשיר הAIGAIN  הוא שילוב של קרינת רדיו RF עם טכנולוגיית הAI  המדוברת, אשר מאפשרת למכשיר ללמוד את הפנים שלכם ולהשתפר עם כל טיפול, כדי להביא לתוצאות הרצויות במהירות וביעילות רבה יותר. מעוניינים להתנסות בטיפול החדשני למשך 30 יום במחיר משתלם? השאירו פרטי התקשרות באתר!

דילוג לתוכן