בואו לשמוע על חיים שיעניקו לכם השראה

סיפורה של העדה האתיופית מספק לנו סיפורים רבים למתן השראה לחיים והוא מלמד אותנו על התמדה, על נחישות, על ראיית החיובי בחיים ועל אמונה שמתגשמת בסופו של דבר בדרכה. עלייתה ארצה של העדה במבצעים המיוחדים וביניהם היא רק תחילתו של הסיפור שבו התמודדו עם החברה הישראלית ועם קבלת הפנים, דרך הניסיונות להשתלבות במרחב ובתרבות שונה אך דומה לא מעט. היהדות היא הדבר המחבר בין כולם כאן ויחד יוצרים את הישראליות שכולם רואים כמובן מאליו, מלבד מי שנאבק שנים רבות להיות חלק ממנה. זה בדיוק מה ששמעו בכל הרצאה מעוררת השראה של וובעלם מקונן, מאמנת אישית וסופרת שמספרת את הסיפור האישי שלה ושל העדה שלה, אבל לא כדי לעורר רחמים אלא כדי לעודד ולהעניק כוחות לכל אחד.

אימון לחיים עם השראה

כל אחד זקוק לגיבורים בחייו כדי שיהיו לו דמויות לחיקוי וזה בדיוק מה שסיפור העלייה ארצה עם אמה נתן גם לה. היא מצאה את הגיבורים שלה בכל מציאות חייה ומהם הרכיבה את תפיסת עולמה שאפשר להכיר תודה על כל דבר שמצמיח ומקדם אותנו הלאה. יש כל כך הרבה דברים שיש להודות עליהם בחיים ואפשר ליהנות מכל רגע כזה ולהפיק ממנו את המיטב. במשברים חיים ובצמתים הכי חשובים שלנו אנחנו נאחזים פעמים באחרים ובלקחים שהם מנחילים לנו, ושוכחים שהטמענו הרבה מהמסרים האלה בעצמנו. זה מה שאפשר לקבל מהליכים מעוררי השראה שעוברים אחרים ומעודדים אותנו לעשות זאת בעצמנו בכל העוצמה. אפשר לעבור תהליך מעצים כשאנחנו רואים איך אחרים התמודדו עם נסיבות חייהם ומה הם החליטו לעשות עם זה, כדי לא לשקוע בבור שיכלו לשקוע בו. הכוחות הנפשיים האלה קיימים בכל אחד ולפעמים כל מה שנחוץ זה רק האדם הנכון שילמד אתכם כיצד לעשות זאת בעצמכם.

מה אנחנו לומדים מסיפורים של אחרים?

סיפורים הם הדרך של בני האדם ללמוד על החיים ולקבל רעיונות לשיפור חייהם שלהם. כל אחד עושה את זה בדרכו וכל אחד לוקח מסיפורים כאלה משהו לעצמו גם אם זה נראה שכולנו שונים. לכולנו משותפים העקרונות שאנחנו בסך הכל רוצים לחיות את החיים המאושרים והטובים שמגיעים לנו והדרך לשם עוברת לפעמים בהארה שמקבלים מסיפור של גיבורים אחרים. וובעלם מקונן מציעה לכם לשמוע את הסיפור שלה ושל משפחתה כדי לקחת ממנו כמה שיותר השראה ותובנות לגבי החיים שלכם, שגם בהם אתם יכולים להגיע למטרות שהצבתם לעצמכם.

דילוג לתוכן