בת מצווה בכותל

מתקרבת לגיל 12? הילדה שלכם מתקרבת לגיל הזה? חשבתם על עוד יום הולדת כמו שעשיתם לה בשנה שעברה? אז תרדו מזה וכמה שיותר מהר, כי יום הולדת 12 הוא משהו אחר לחלוטין, ואסור לכם לפספס את זה בטעות. גיל 12 הוא גיל בו בכל זרמי היהדות ללא כל קשר לרמת הדתיות בה- עורכים בר מצוה. מדובר בחגיגה מלאת קסם וחיבור לשורשים, המסמלת את היותה של הילדה לנערה ברת דעת ובעלת חשיבה עצמאית, המסוגלת להוות חוליה נוספת בשרשרת הדורות היהודית השורשית. חושבים על אירוע בר מצוה? לכו על הכי מושלם שיש- בר מצוה בכותל המערבי בירושלים. המקום בו בוחרות מאות אלפי בנות יהודיות לערוך את חגיגת בת המצווה. לא יודעים מה להחליט? דברו עם הצוות של אלחנן אלבז הפקות אירועים בכותל, יש לנו הרבה איך לעזור לכם.

למה דווקא בת מצוה בכותל

לעומת חגיגת בר מצוה אותה רוב הנערים אוהבים לחגוג בכותל בגלל הקריאה בתורה הנלווית לכך ברחבת הכותל, בת מצווה בכותל היא פחות מוכרת לכל הנערות בגיל זה, אבל למעשה היא כוללת חגיגה לא פחות מהאירוע הגברי. אתם מוזמנים להכיר את הרעיון המושלם שנותר בזיכרון הבנות לכל חייהן. חגיגת בת מצוה בכותל היא חוויה מלאת קסם ואווירה, שכולם מתחברים אליה ברגע.

מה קורה שם?

במסגרת האירוע אתם תגיעו לרחבת הכותל, תשאו תפילה כמובן ותוכלו להדליק נרות ואפילו לבצע יצירה מיוחדת באחת האולמות במנהרות הכותל, כמובן בתיאום מוקדם עם מנהלת הכותל המערבי. כלת בת המצוה תוכל לקבל שרשרת ייחודית ולברך עליה את ברכת “שהחיינו” המסורתית, וכל זה כמובן יהיה רק חלק מיום מדהים שתערכו לה ולמשתתפים בירושלים, כולל סיורים מרתקים, חוויות נוספות ואולי כיבוד או סעודה חגיגית. זה לא אמור להיות מורכב כל כך, אם חששתם. פשוט תשאירו לנו את כל העבודה.

איך אתם עורכים לנו בת מצוה בכותל

אלחנן אלבז הפקות אירועים בכותל מומחים בתכנון וארגון ימי כיף ואירועים בירושלים העתיקה, כחלק בלתי נפרד מאירועי בת מצוה בכותל. אנחנו נרכיב לכם את החבילה המושלמת יחד איתכם ונהיה אחראים להוציא אותה לפועל עבורכם. לכם נשאר רק להגיע. בהנאה!

דילוג לתוכן