גיבורי ה-7 באוקטובר פותחים את שבוע הספר

גיבורי ה-7 באוקטובר רפ”ק אייל אהרון ואפק לבני שהצילו צעירים מהנובה, הגיעו לחתום על הספר “יום אחד באוקטובר”
הגיבור רפ”ק אייל אהרון שחילץ את בניו ועוד -11 ניצולים נוספים מהמסיבה בנובה והגיבור אפק לבני, שהצליח להיחלץ מהמסיבה ולהציל 10 צעירים, הגיעו אמש לחתום יחד עם הסופרת אוריה מבורך על הספר “יום אחד באוקטובר, ארבעים גיבורים, ארבעים סיפורים” בפתיחת שבוע הספר במתחם שרונה. 
הספר, שראה אור בקורן ירושלים-הוצאת מגיד, מדורג כבר שבועות בראש רשימת רבי המכר ומכר עד היום למעלה מ-20 אלף עותקים.

את “יום אחד באוקטובר” ערכו הסופרים אוריה מבורך ויאיר אגמון. זהו פרויקט מונולוגים שמעניק לקוראיו היכרות עם ארבעים גיבורים, ביניהם גם אייל אהרון ואפק לבני. המונולוגים מגיעים כולם מאותן 24 שעות שהחלו בבוקר ה-7 באוקטובר ומבוססים על ראיונות שהתקיימו במיוחד עבורו.
רפ”ק אייל אהרון, תושב בית קמה ומומחה לקרב מגע, הוזעק ב-7 באוקטובר על ידי שני בניו שהתחבאו בממ”ד ברעים, נסע לשם לבדו להציל אותם, כאשר הוא מתמרן שעות בתוך קיבוץ שורץ מחבלים, שרבים מהם התמקמו בתוך הבית בו שהו ילדיו. באינספור היתקלויות מטורפות, הצליח להגיע בסופו של דבר לילדיו ולהצילם ועוד עשרות צעירים מהממ”ד בו תפסו מחסה, ומממ”ד נוסף שעלה באש בקיבוץ.

אפק לבני חגג בנובה וכשהחל הטבח רבים מחבריו לא הצליחו לתפקד. אפק תפקד תחת אש בקור רוח מרשים, נעזר גם באביו שסייע לו בטלפון לפלס לעצמו נתיב תחת אש, וחילץ ברכבו את חבריו ואנשים נוספים.
קרדיט: יחסי ציבור
דילוג לתוכן