האם נזק חריף בברך עלול לפגוע בגב שלכם?

אם אתם שואלים את עצמכם האם נזק בברך עלול לגרום לכאבי גב, התשובה הקצרה היא שישנן מספר דרכים שבהן פציעה בברך יכולה להשפיע על הגב שלכם. ישנן מספר דרכים שונות שבהן בעיות ברכיים עלולות להשפיע לרעה על הגב שלכם. בעיית ברכיים שמתעלמת ממנה עלולה בסופו של דבר לגרום הרבה יותר נזק מתועלת. ישנה משמעות של טיפול בכאבי גב הנוצרים בגלל כאבי ברכיים כדי לעזור לכם למנוע מצבים בהם מתפתחות מחלות כואבות במקומות אחרים בגופכם כתוצאה מפציעות קודמות.

כיצד ההליכה מושפעת מפציעת ברכיים?

העצמות והמפרקים לאורך כל הגוף קשורים זה בזה. כאשר אחד האזורים בגוף נפגע הוא משפיע באופן ישיר או עקיף על אזורים אחרים בגופינו, ויכול לגרום לכאבים. לכן, ייתכן שתצטרכו לפצות על פציעת הברך בדרכים אחרות. כפי שצוין בעבר, פיצוי למניעת תנוחות או תנועות לא נוחות יוביל בסופו של דבר להתפתחות כאבים בחלקי גוף אחרים. הדבר האחרון שאתם רוצה הוא להתחיל ללכת בצעד שונה מהדרך שבה אתם הולך בדרך כלל בגלל הניסיון לפצות על הפציעה הראשונה בברך שנגרמה לכם. למשל הליכה לא נכונה שאתם מייצרים בגלל במניסקוס עלולה לגרום לדורבן ברגל או כאבי גב חזקים. עבור קרע במניסקוס טיפול טבעי יכול לשפר פלאים את המצב.

אחרון חביב, פציעה קודמת בברך עלולה לפגוע ביישור הרגיל של הגוף שלכם בצוואר, בגב ועמוד השדרה. זה לא טוב, ואם לא מטופל, זה יכול להחמיר עם הזמן. טיפול טבעי עם בי קיור לייזר יכול לסייע לכם להימנע מבעיות אלו.

האם ניתוח הוא הפתרון היחיד עבורכם?

לא כל קרע במניסקוס דורש התערבות ניתוחית. כיום, עם מדובר לא בקרע רציני, ניתן לטפל בצורה טבעית, ואפילו ניתן לעשות זאת מהבית! בעזרת הפיתוח החדשני של חברת בי קיור לייזר בע”מ, תוכלו לטפל בכאבים הישירים של קרע במניסקוס וגם בכאבים הנלווים שהוא מייצר. זה ידוע בשם “גירוי ביולוגי” כאשר אור לייזר חודר לרקמה חיה וגורם לתגובות ביולוגיות בתאים. היות והתאים מייצרים מגוון רחב של כימיקלים אשר נישאים לאחר מכן לחלקים אחרים בגוף על ידי זרימת הלימפה והדם, ההשפעות של אור לייזר קר עשויות להתרחב מעבר לרמה המקומית ולהיות בעלת השפעה מערכתית רחבה. בעזרת הטיפול שאתם יכולים לעשות באופן עצמאי בבית עם מכשיר הבי קיור לייזר, תוכלו לטפל בכאבים הנגרמים בעקבות דלקות הנוצרות בגוף בגלל מגוון בעיות, פציעות אורטופדיות ועוד.

דילוג לתוכן