הרשימה המלאה של הדברים אותם צריך לעשות כדי לבחור שמלת כלה

את מתחנת עוד כמה חודשים ולא יודעת איך לבחור שמלות כלה בצפון ? אל תדאגי, את ממש לא לבד. נשים רבות היו בסיטואציה הזו לפנייך ורבות אחרות יהיו שם אחרייך. אנחנו כאן כדי לעבור איתך על הפרטים וכדי לנסות להבין ביחד, מה את מחפשת בדיוק ואיך אפשר לעזור לך. הכנו עבורך רשימה של כל אותן פעולות אותן כדאי לך לעשות כדי למצוא את השמלה המושלמת עבורך. רוצה לשמוע מה יש לנו להגיד בנושא? קדימה, המשיכי לקרוא עכשיו.

קודם כל הגדירי מסגרת תקציב

אנחנו יודעות. אולי זו הנקודה הכי פחות רומנטית בחיפוש אחר שמלות כלה בצפון. אבל אם נהיה לרגע כנות עם עצמנו, חתונה עולה הרבה כסף. כיוון שכך, הרי שבדרך כלל, התקציב עבור השמלה הוא מוגבל מטבע הדברים. לכן, אנחנו תמיד ממליצות לכלות שלנו להבין מראש, מה הן מוכנות לשלם עבור השמלה. כך תקבלי, בשלב ראשון, איזו מסגרת שתעזור לך לדייק את הבחירה שלך.

בשלב השני, נסי להבין מה הסגנון שלך

יש את אלו אשר ידעו מרגע לידתן איך הן רוצות ששמלת הכלה שלהן תיראה. אבל יש רבות אשר לא יודעות וצריכות רגע לחשוב עם עצמן מה הן מחפשות בדיוק. נסי להבין עם עצמך. האם את מחפשת שמלה בסגנון קלאסי? אולי את מחפשת משהו בסגנון בוהמייני דווקא? אין כמובן תשובה נכונה או לא נכונה. אבל אם תבואי עם כמה דוגמאות, יהיה קל יותר לעזור לך.

שלוש, נתאים את הסגנון למבנה הגוף שלך

לכל אחת מבנה גוף שונה. יש מי שיש לה חזה גדול לצורך העניין ויש מי שדווקא החזה שלה קטן יותר. יש נשים עם אגן רחב, עם כתפיים שנראות להן לא משהו וכן הלאה. כל אחת יפה בדרכה ואנחנו יכולות להרגיע אותה כי אין מי שאי אפשר להתאים לה שמלת כלה מושלמת. אבל אנחנו בהחלט צריכות להבין מה יפה עלייך. שכן אם נמצא פריטים היפים למשהי אחרת לא עשינו בכך שום דבר.

ארבע, נתחיל בעבודה ונשלים את הלוק

תהליך העבודה על שמלת כלה לוקח כמה שלבים. בכל פעם נעבוד קצת ונעשה מדידות. נרצה לדעת, לאורך התהליך, כי אנחנו בונות את הלוק בהתאם למה שאת מחפשת בדיוק וכן הלאה. לכן, חשוב לבחור בסטודיו מקצועי בו תרגישי בנוח. כדי שתרגישי עטופה לאורך התהליך.

הסטודיו של ענת פתוח עבורך כדי לקבל מענה אישי ומקצועי, בדרך ליום המאושר בחייך.

דילוג לתוכן