התזת מים בלחץ גבוה: הגדרה, תפקיד ויתרונות

ניקוי בלחץ מים גבוה היא שיטה מוכרת המוצאת יישום בתעשיות שונות, לרבות במגזר התעשייתי. תכונות מסוימות של שיטת ניקוי בלחץ מים גבוה לתעשייה הופכות אותה ליעילה נגד מגוון רחב של זיהומים. שימוש בלחץ גבוה להתזת מים חמים או קרים דרך צינור כנגד משטח ידוע כתהליך ניקוי בלחץ מים גבוה. באמצעות סילון מים בלחץ, השיטה מסירה ביעילות לכלוך ופסולת.

למרות שהשיטה מוכרת באופן נרחב לניקוי חזיתות מבנים, היא מיושמת לעתים קרובות גם במסגרות תעשייתיות. שיטה זו מצוינת לניקוי יסודי של ציוד ומכשור תעשייתי ולהיפטרות מהלכלוך המצטבר עם הזמן. הציוד שלכם יתפקד טוב יותר ויעבוד זמן רב יותר אם תבחרו בחברה שמציעה שירותי ניקיון בחלץ מים גבוה.

אילו משטחים ניתן לנקות בלחץ מים גבוה

ניקוי בלחץ מים גבוה בתעשייה היא שיטה נפוצה בה משתמשים בזרם מים חזק במיוחד לניקוי משטחים תעשייתיים, קירות, רצפה או מכונות. מכונות תעשייתיות, חזיתות מפעלים ומיכלי עיבוד מזון ניתנים לניקוי הטוב ביותר על ידי אנשי מקצוע באמצעות התזת מים בלחץ גבוה. מכיוון שניקיון בלחץ מים גבוה יכול להסיר לכלוך, אבק, שאריות מתכת או עץ, ועוד מגוון חומרים אחרים, הוא מנוצל במגוון רחב של תעשיות. שירותי ניקוי בלחץ מים גבוה לתעשייה נמצאים בשימוש תדיר בתעשיות המזון, המכונות והרכב.

היתרונות של ניקוי משטחים בלחץ מים גבוה

כפי שכבר צוין, מגוון רחב של תעשיות יכולות להרוויח מתהליך ניקוי בלחץ מים גבוה לתעשייה. היתרונות המשמעותיים הם:

  • ניקוי יעיל- היעילות של זרם מים בלחץ גבוה היא אחד היתרונות המרכזיים של שיטה זו. כאשר משתמשים בשילוב עם חומרי ניקוי, לוקח מעט מאוד זמן לנקות ביסודיות ציוד תעשייתי.
  • התזת מים בלחץ גבוה היא טכניקה יעילה נגד רוב השאריות והפסולת, בדומה להתזת קרח יבש. הטכניקה מפרקת ביעילות לכלוך ובעלת איכויות ניקוי חזקות, נפטרת מחיידקים מבלי לפגוע במשטח, הודות למים חמים שיכולים להגיע ל-160 מעלות צלזיוס.
  • ניקיון של מקומות מאתגרים- יתרון חשוב נוסף של התזת מים בלחץ גבוה הוא יכולתו לנקות אזורים שקשה להגיע אליהם. קשה להיכנס לכל פינה בזמן ניקוי בניין תעשייתי, אבל ניקוי בלחץ גבוה יכול לעזור. סילוני המים בלחץ נכנסים לכל השקעים והפינות של המכונות ומסירים את כל הזיהומים מבלי להוות איום על שלמות המכונה.

מכיוון שתעשיות וציוד כל כך שונים, ניקוי בלחץ מים גבוה לתעשייה חייב להיעשות רק על ידי מומחים, אשר יודעים בדיוק מה הם עושים, כאלו שלא יעשו נזק.

צרו קשר עם חברת לאור הנדסה בע”מ אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון בלחץ מים גבוה.

דילוג לתוכן