זכויות שאפשר להגן עליהן בבית המשפט

לעובדים בישראל יש זכויות רבות והם יכולים לתבוע לקיים אותן ולפצות אותם במקרה שעושים להם עוול. בין הבעיות הרבות שאנחנו נתקלים בהן בדרך כלל ביחסי עבודה נמצא לא פעם בעיות שנעוצות בפיטורין לא הוגנים ללא שימוע, בתשלומים שלא הופקדו לטובת העובדים בקרנות הפנסיה בכספים שחייבים לעובדים לפי הבטחות, על התנהלות לא הוגנת ופוגענית כלפי עובדים ועוד נושאים רבים שקשורים במיצוי הזכויות של העובדים במקום העבודה. אם אינכם בטוחים אם יש לכם הצדקה למקרה שלכם ויש עילה לתבוע וסיכוי לזכות, רצוי להתייעץ עם עו”ד דיני עבודה, ולפי נתוני המקרה שלכם תוכלו לדעת האם כדאי לתבוע או לנהל משא ומתן על זכויותיכם. לשירותכם עומד רועי הוד, משרד עורכי דין שמטפל כבר שנים רבות בעובדים לשביעות רצונם ולמען האינטרסים שלהם.

לשמור על מקום העבודה

בשנים האחרונות אנחנו נתקלים יותר מדי במקרים של פיטורי עובדות במצב הרגיש ביותר שלהן, כשהן רוצות להרחיב את המשפחה או כשהן חוזרות מחופשת לידה. במקרים של פיטורים עובדת בהריון החוק עומד לצידכן וצריך לדעת כיצד לתבוע את המגיע לכן. חשוב מאוד לתעד כל מהלך בעבודה שיכול לתמוך במקרה שלכן ולעזור לכן במשפט או במשא ומתן. חשוב לדעת שלא תמיד תוכלו לחזור למקום העבודה אבל אפשר במקרים כאלה לתבוע את הפיצויים שמגיעים לכן וזה חשוב בדיוק בתקופה שבה אתן זקוקות להכנסה בעקבות הלידה. במקרים רבים יש למקומות העבודה עילות שונות שבגללן הן מצדיקים את הפיטורין, ולכן חשוב גם לתעד את ההתנהלות של מקום העבודה אם אתן בדרך כלל זוכות לשבחים, אבל משהו משתנה במהלך התקופה. זה יכול לעזור לכן במקרה של הוכחת המקרה שלכן בבית המשפט.

פיטורין על פי חוק

אי אפשר למנוע פיטורין כשהם מוצדקים אבל גם הם חייבים להתנהל על פי חוק ולכלול שימוע והזדמנות לעובד להגן על עצמו ולהוכיח שהוא יכול לתקן מה שנדרש ממנו. יש סיבות רבות לפיטורים וחלק מהן אפשר להתייחס אליהן עניינית ולנסות להציל את מקום העבודה. רצוי שזה ייעשה על ידי פנייה לאחר פיטורין ללא שימוע באמצעות עורך הדין שמייצג אתכם ומוכיח שזה שגוי. במקרים שבהם לא תוכלו להוכיח את צדקתכם ולא תוכלו לשכנע את המעסיקים להחזיר אתכם לעבודה, אפשר בהחלט לתבוע פיצויים על פיטורים בהליכים משפילים ולא הוגנים ועל כך שלא עמדו בדרישות החוק כלפיכם. בכל פנייה אל רועי הוד, משרד עורכי דין שמייצג אתכם, תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר לזכויות שלכם.

דילוג לתוכן