טופס 101 הכי קל שיש

איך להוציא טופס 101? שואלים מעסיקים זה את זה כל שנה מחדש לקראת תחילת שנת המס, זה לא סיפור כל כך מסובך, ובעיקרון העול מונח על כתפיהם של המועסקים והעובדים, וממש לא על המעסיקים העמוסים, אבל מה לעשות שאחד התפקידים המתסכלים והמייאשים ביותר הוא לרדוף אחרי עובדים שמתעצלים, מסתבכים או סתם שוכחים, למלא את הטופס שלהם? מה עושים כדי שמילוי טפסי 101 על ידי העובדים בתחילת שנת מס תתבצע במלואה בעסק או המוסד שלכם תוך מספר ימים בקלות ובנוחות, בלי לרבוץ על תאי הזיכרון שלכם ולאיים, להטריד ולהפריע בעבודה השוטפת? איך להוציא טופס 101 שיהיה אפקטיבי, מזמין וזכיר, שיחסוך לכל בוס את הזמן המיותר כל כך שגובים טפסי 101? מערכת IFORMS, מציעה לכם פתרון מהפכני מושלם עבור העובדים שלכם ובעצם עבורכם, משהו שיכול לסייע לכם לא רק בשאלה איך להוציא טופס 101, אלא בכל טופס מטריד אחר, ובהרבה מן החלקים המרגיזים ביותר לכל מזכירות והנהלה.

מהו טופס 101

טופס 101 הוא טופס לארגון המס של העובד וחובותיו כלפי המדינה מתוך המשכורת. כל עובד שכיר המקבל משכורת, מוטל עליו למלא מדי שנה טופס 101 המכיל את פירוט מצבו המשפחתי, תפקידו בעסק כולל וותק ושעות, תיאום מס אם ישנו, נקודות זיכוי בגין סיבות כאלו ואחרות, וכמובן עיגון בחתימה. הטופס מועבר על ידי העובד אל המעסיק, עליו למלא ולאשר את פרטי העובד כפי שהוא מועסק על ידו, ומשם לרשות המיסים הארצית.

למה זה מסובך?

משום שעל פי רוב לעובדים יש את כל ההסברים שבעולם מדוע עדיין לא הגישו את הטופס, זה מפני שלמרות שהוא נשלח למילוי בדרך אלקטרונית מהירה ועכשווית, המילוי שלו דורש להוריד את הקובץ למכשיר, להדפיס בבית, למלא ביד, לחתום ולסרוק, זה תהליך מיגע בדור ההקלקות של 2023, ומרבית העובדים פשוט דוחים ודוחים אותו עד לרגע שהמעסיק יאבד את הסבלנות ויתחיל לאיים ואולי גם מעט אחרי הרגע הזה…

מה אנחנו מציעים

אתם מוזמנים להכיר את המערכת המדהימה של IFORMS, במערכת תוכלו להנפיק טפסים מקוונים, זה אומר שאת הטופס הבא שאתם תשלחו לעובדים שלכם, הם יוכלו למלא ישירות בדפדפן, לחתום דיגיטלית ולסיים עם זה את העניין, זה ידרוש מהם פחות מכמה דקות, בדרך, בנסיעה או ברחוב, הטופס יישלח אליכם אוטומטית ולעולם לא יישכח בשום מקום, וכעת אל תתפלאו שתוך מספר ימים כל טפסי 101 מתויקים אצלכם.

עם IFORMS  הכל קל ופשוט יותר. אל תהססו, תנסו.

דילוג לתוכן