כיצד להתמודד עם בדיקות של מע”מ?

כל מי שיש לו עסק יודע נהדר שהוא חייב להתנהל נכון גם מבחינת החוקים והמיסים. אי אפשר, למשל, לנהל עסק, אפילו אם הוא קטן, בלי להיות עוסק מורשה או עוסק פטור. כתוצאה מכך כל מי שיש לו עסק גם חשוף לסוגים שונים של בדיקות. אחת מהן היא בדיקת מע”מ, וחשוב מאוד להיות מוכנים לבדיקה כזאת. בדיקת מע”מ יכולה להתבצע במקרים שונים ובגלל נסיבות מגוונות. מה שבטוח זה שאם תתנהלו נכון לאורך כל חיי העסק, תוציאו חשבוניות ותשלמו מע”מ כמו שצריך, תמיד תהיו מוכנים לבדיקות מסוג זה. בדיקת מע”מ, במידה והיא לא תהיה תקינה, עלולה להוביל לכך שתשלמו קנסות גבוהים ואפילו לכך שתקבלו עונש חמור יותר. לכן ברור מדוע רצוי להתנהל בהתאם לחוק בנושאים החשובים האלה.

מה זו חשבונית פיקטיבית?

כולנו יודעים לומר שאנחנו משלמים מיסים מאוד גבוהים במדינה. זו הסיבה שבגללה לא פעם אנשים שמנהלים עסקים פרטיים רוצים לעשות הכול כדי להעלים מס. אחת מהדרכים היא להוציא חשבוניות פיקטיביות. בעזרת חשבוניות פיקטיביות אפשר להגדיל את הוצאות העסק ובסופו של דבר לשלם פחות מיסים. עם זאת, כמובן שאנשים שמוציאים חשבוניות פיקטיביות עוברים על החוק. לכן, אם עשיתם דבר כזה ותפסו אתכם, אין ספק שזה עלול לסבך אתכם. משמעות הדברים היא שאם אתם עדיין נמצאים בשלב שבו אתם חושבים האם לעשות דבר כזה או אחר, כדאי שתדעו: זה מאוד לא מומלץ.

במי אפשר להיעזר אם רשויות המיסים בודקות אתכם?

עושים לכם בדיקת מעמ ואתם צריכים עזרה? ברור לכם שיש לא מעט בעיות בהתנהלות העסקית שלכם מבחינת השקיפות מול רשויות המיסים ואתם לא יודעים איך להגן על עצמכם? אם כך, כדאי שתדעו: רצוי שתפנו אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הזה. בדיקת מעמ, ייעוץ מס וכדומה אלה הם שירותים שזמינים בימינו עבור כל בעל עסק. לכן, אם גם אתם יכולים לפנות אל מי שבאמת יעזור לכם, מובן שלא כדאי לוותר על כך. מתמודדים עם בדיקת מעמ? עבירת עבירת מיסים כלשהי? פנו אל המשרד של אבירד יועצים פיננסיים ותקבלו כאן שירות מעל ומעבר. המשרד, שקיים כבר משנת 2005, זו הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה. צרו קשר כמה שיותר מהר במספר: 03-6706333, כי אין ספק שעם אנשי מקצוע כאלה תוכלו להתמודד מול הבדיקות של רשויות המיסים על הצד הטוב ביותר. מדובר על תחום שלא כדאי לקחת בו סיכונים מיותרים, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מתקשרים?

דילוג לתוכן