כל מה שצריך לדעת על משקפי מולטיפוקל

אם אתם זקוקים למשקפיים גם לראייה מקרוב וגם לראייה מרחוק, כדאי מאוד שתכירו את משקפי מולטיפוקל. מדובר על משקפיים שמכילות עדשה בעלת מספר מוקדי ראייה והם מציעים את הפתרון האידיאלי לכל טווח ראייה, גם קרוב, גם ביניים וגם רחוק. ניתן לומר כי משקפי מולטיפוקל הם משקפיים שיכולים לחסוך לכם רכישה של כמה זוגות נפרדים עבור כל צורך, כך שהדבר יכול להקל עליכם מלהסתובב עם כמה זוגות.

מולטיפוקל- במה מדובר?

עדשת מולטיפוקל היא למעשה עדשה שיש לה כמה מוקדי ראייה שמציעות את הפתרון האידיאלי לל טווח של ראייה. במקום להשתמש כאמור בכמה זוגות משקפיים לכל צורך, יש לרכוש משקפיים שמכילות את העדשות הללו והן יאפשרו לכל אדם לראות בצורה הטובה ביותר בכל טווח שהוא זקוק בו למשקפיים.  במקום שהאדם יידרש לרכוש זוג משקפיים לראייה מקרוב, זוג משקפיים לראייה מרחוק וזוג משקפיים לראיית ביניים, הוא פשוט רוכש זוג אחד שמציע לו ראייה איכותית בכל טווח. מדובר על הפתרון האידיאלי לאדם שזקוק לכמה זוגות משקפיים שכן, הוא מקל עליו ומאפשר לו לצאת מהבית עם זוג משקפיים אחד בלבד ועדיין לראות טוב.

מי צריך משקפי מולטיפוקל?

אם אתם שואלים את עצמכם מי צריך משקפי מולטיפוקל, כדאי שתדעו שכל אדם אשר לא רואה היטב לטווחי ראייה שונים, ככל הנראה יזדקק למשקפיים שכאלה. במהלך השנים הגוף שלנו עובר שינויים פיזיולוגיים רבים אשר בין היתר גם משפיעים על איכות הראייה. ישנו תהליך שבו העין מאבדת את היכולת שלה להתמקד בעצמים קרובים והדבר גורם לאדם לסבול מטשטוש ראייה בטווח הקרוב, כך שהוא מתקשה לקרוא ללא משקפיים, להשחיל חוט למחט, לקרוא מצג המכשיר הסלולרי שלו ועוד. המצב המדובר ידרוש ממנו לרכוש משקפיים שימקדו את הראייה שלו לקרוב. אולם, אם הוא זקוק למשקפיים לצורך מיקוד ראייה מרחוק, הרי שבמקום לרכוש שני זוגות משקפיים, הוא פשוט יכול לרכוש משקפי מולטיפוקל שיעשו לו עבודה מצוינת מבחינת הראייה שלו.

כיצד רוכשים בצורה נכונה משקפי מולטיפוקל?

חשוב לדעת כי משקפי מולטיפוקל הם משקפיים לא זולות ולכן, אם אתם מעוניינים לרכוש אותן, יש לבחור את הטובים ביותר בתחום זה. ראשית כל, יש לבחור אופטומטריסט מקצועי שיבצע את הבדיקה עבורכם בכדי להבין איזה משקפיים בדיוק אתם צריכים וכיצד להתאים לכם את העדשות המדויקות ולאחר מכן, כדאי שתבחרו במסגרת איכותית שתתאים לכם. המטרה היא שתצאו מהמקום עם המשקפיים הטובות ביותר שיאפשרו לכם לראות טוב לכל מרחק.

דילוג לתוכן