מאילו סיבות פונים אל טיפול לשינוי תודעה

נסיבות החיים, ובעיקר במדינה כמו ישראל, מסוגלות לעיתים לערער את היכולת להתמודד עם סוגים שונים של משברים. עם הזמן, הפרעות למהלך החיים התקין שאינן מקבלות מענה, כמו חרדות מתמשכות, דיכאון ועוד, עלולות לגרום להתפתחות של התמכרויות שונות שנועדו לספק בריחה מהמציאות והקלה על התסמינים.

עישון כבד, אכילה רגשית, כסיסת ציפורניים או הימורים הם רק חלק ממגוון ההתמכרויות אשר אנשים מפתחים כתוצאה מטיפול לקוי או חוסר מענה לגורמים הרגשיים שבעקבותיהם נוצרות אותן הבעיות. פנייה לסיוע של מטפל רגשי יכולה לסייע לכם להבין את המניעים מאחורי התנהגויות כאלו ולטפל בבעיה מהשורש על מנת להפסיק את ההרגלים המזיקים. בין אם מדובר על טיפול באכילה רגשית, משברי זוגיות או ביטחון עצמי נמוך, פעמים רבות טיפול מקיף הפועל לשינוי תודעתי ולאו דווקא לטיפול בהתמכרות או בהתנהגות המזיקה עצמה, מסייע בהתגברות עליהן פי כמה וכמה.

כיצד פועל שינוי תודעתי

מטרתו של השינוי התודעתי הוא אינו לטפל באופן נקודתי באותם ההרגלים מהם אתם מעוניינים להיפטר, אלא, ליצור שינוי בדרך בה אתם רואים אתגרים ומתמודדים עמם ולהקטין את העוצמה ואת אופן ההשפעה שיש לאותם האתגרים עליכם. גמילה מפחמימות וסוכרים, גמילה מהימורים, או גמילה מעישון, כולן עלולות לקבל התייחסות שונה בעיני הרפואה המודרנית ולהפנות אתכם לטיפולים תרופתיים או מכוני גמילה שלא תמיד יעקרו את השורש שמביא ליצירת הבעיה עצמה, אלא רק יטפלו בתסמינים שלה. לעומת זאת, במהלך טיפול לשינוי תודעתי תעברו טיפולים משולבים על ידי מאמנים ומטפלים מומחים אשר יסייעו לכם להיפתח ולהבין את הטראומות שלכם והמקור שהביא אותם לכדי ביטוי, לשתף את הרגשות והמחשבות שלכם ולעבוד יחד על מנת לסלול את הדרך למחשבה צלולה ובריאה.

היכן ניתן לקבל טיפול כזה ברמה גבוהה

במידה ואתם סובלים ממועקות רגשיות או מתופעות המגיעות בעקבותיהן, כמו הרגלים מזיקים והתמכרויות שונות, חשוב לקחת את העניין ברצינות ולפנות אל טיפול מתאים שיסייע לכם לפנות את המשקעים הרגשיים ואת המעמסה שהם יוצרים בחיי היומיום שלכם, על מנת להגיע לעוצמה פנימית שתאפשר לכם להתמודד עמם. מכון באר חיים הוא אינו עוד מכון גמילה מעישון או מאכילה רגשית, אלא, מדובר בקליניקה ייחודית שנוסדה לאחר האסון של השבעה באוקטובר, במטרה להחזיר את החוסן לקהילה. הטיפול המשולב לשינוי התודעה במכון באר חיים פועל בשלב הראשוני באמצעות שיחות עם בעלי מקצוע, שנועדו קודם כל, להבין מהם האתגרים העומדים בפניכם ואיך אתם מגיבים אליהם. לאחר מכן, תעברו טיפול בקפסולות הטכנולוגיות הייחודיות שלנו בדמיון מודרך, אשר משלב חוויה רב חושית שמטרתה לספק רגיעה מוחלטת, עם ניחוחות של שמנים אתריים טהורים נעימים ומרגיעים, רצפת חול ים וספה נוחה וכן, תדרים ייחודיים להעצמת החוויה ושיפור ההתמקדות במטרה. לבסוף, המטפל יבצע שיח משוב להבנת ההתרשמות שלכם מהחוויה ולמדידת המצב בו אתם נמצאים לאחר הטיפול. צרו קשר עוד היום על מנת לקחת את הצעד הראשון לעבר החיים החדשים שלכם.

דילוג לתוכן