סיור טעימות חיפה

יש הרבה מאד מה להגיד על חיפה או איך לתאר אותה. היא אחת מבירות צפון הארץ, היא עיר שיש בה עירוב של עדות, דתות ותרבויות, היא מציעה אינספור אפשרויות לסיורים או טיולים אורבניים או בחיק הטבע ויש בה נופים עוצרי נשימה מגובה הכרמל אל עבר המפרץ. סיור טעימות חיפה הוא חוויה קולינרית מיוחדת ומרתקת שמתאימה לא רק לחובבי קולינריה שמגדירים את עצמם כאניני טעם שיודעים לזהות ולהעריך טעמים ייחודיים אלא מדובר בסיור שמשלב בתוכו גם אנקדוטות או סיפורים שקשורים לעיר עצמה, לשכנות ולרב תרבותיות שבה ולכן חובבי היסטוריה ותרבות ימצאו את עצמם מרותקים ונהנים במיוחד. בחיפה ישנם כמה שווקים מעניינים כשרים ולא כשרים – שוק תלפיות, שוק ואדי ניסנס, שוק הפשפשים, ישנו סיור קולינרי בעיר התחתית ואפילו במרכז הכרמל.

מה קורה במהלכו של סיור טעימות חיפה?

אנשים אוהבים לטעום מאכלים חדשים או מנות שהם לא מכירים בכלל. זו הנחת היסוד של חיפוש אחר סיור טעימות חיפה. בפועל בנוסף למאכלים שכלולים במחיר שומעים סיפורים מרתקים על דרך ההכנה, על ההיסטוריה של המקום או השכונה שבה ממוקמת המסעדה, מתוודעים לאנקדוטות בנוגע למנות המדוברות, שאולי התחילו להכין אותן במקרה וללא שום כוונה למכור. אנשים שפועלים בסצנה הקולינרית המקומית כבר הרבה מאד שנים ומחוברים בשורשים המשפחתיים שלהם לחיפה ולשכונה שבה הם ממוקמים, חלק מהמאכלים שנטעם יגיעו היישר מהמטבח הביתי שלהם. מדובר בחוויה רב חושית משמעותית שיש בה המון ערך מוסף ולכן היא מומלצת מאד לחובבי קולינריה ובעצם לכולם.

למי מתאים לצאת לסיור קולינרי כזה?

מכיוון שהטעימות הן רק חלק מהסיור הרי שסיור כזה יכול להתאים לכל מי שמחפש חוויה מרגשת חדשה שעדיין לא יצא לו לחוות, כאשר במשך שלוש שעות, אוכלים משהו כל עשרים דקות, גם מסיימים שבעים והסיור מחליף ארוחה. סיור טעימות חיפה מתאים לכל אדם באשר הוא והטעימות הן תוספת מעולה לסיפורים, אנקדוטות או שיתוף אודות אירועים מרגשים שקרו לאורך הזמן. כיום אפשר לראות חובבי קולינריה, משפחות עם ילדים וגמלאים שלוקחים חלק בסיור שכזה, נהנים מאד ומקבלים ערך מוסף רב שמותיר בהם חותם ונשאר איתם למשך הרבה מאד זמן.

רוצים לצאת לסיור טעימות בחיפה? פנו לגילי שולץ – מורת דרך ומפיקה בעלת ניסיון רב וידע עשיר במגוון רחב של מקומות מרתקים ברחבי הארץ. גילי תתאים לכם את הסיור שאתם מחפשים.

דילוג לתוכן