קניית מגרשים להשקעה: כל היתרונות

עבור משקיעים המחפשים היכן להשקיע את כספם כדי לזכות מצד אחד לתשואה גבוהה ומצד שני לעשות זאת בסיכון נמוך, נדל”ן הוא אפשרות מעולה. ערכו של נדל”ן רק עולה. החיסרון העיקרי בקניית דירה להשקעה הוא הסכום הגבוה שיש להשקיע. אפשרות אחרת שתביא להוצאת סכום נמוך יותר ביחס לדירה הוא קניית מגרש. במיוחד כאשר מגרש עדיין לא עבר הפשרה, הפיכתו מקרקע חקלאית לקרקע לבניה, המחיר הוא נמוך יחסית. בהוד השרון ישנן לא מעט קרקעות חקלאיות בגלל שהמקום היה בעבר מושבה חקלאית ולכן עבור המחפשים מגרשים למכירה בהוד השרון ישנן לא מעט אופציות. יתרונות נוספים של רכישת מגרשים היא האפשרות לפזר סיכונים ברכישת מספר מגרשים באזורים שונים, העובדה שמגרש אין צורך לתחזק את המגרש ובמיוחד באזורים עירוניים יש פוטנציאל להגדלת זכויות הבניה במקום.

איך למצוא את המגרש המתאים ביותר?

ממש כמו בחיפוש דירות להשקעה, גם בחיפוש מגרשים להשקעה יש להשקיע זמן בחיפוש אחר המגרש או הפרויקט המתאימים לכם, למה שנכון לכם כעת להשקיע מבחינת זמן ותקציב והפרויקט המתאים מבחינת אזור וגם הפוטנציאל שלו להיות מניב. כדי למצוא את המגרש כדאי להחליט קודם כל לגבי האזור המתאים לכם. מומלץ להיעזר במשרד נדל”ן המתמחה גם במגרשים וקרקעות. אם האזור המועדף עליכם הוא השרון, בחרו משרד המעורה באזור ומכיר פרויקטים חדשים בהוד השרון המציעים מגרשים. בתוך המגרשים חשוב לשים לב לסוג המגרש: האם זו קרקע שהופשרה, קרקע חקלאית עם פוטנציאל להפשרה, קרקע למסחר או לתעשיה. משרד הפועל באזור ובעל ניסיון רב יוכל להציע לכם את הפרויקט המתאים ביותר.

חשיבותו של תיווך בעסקת נדל”ן

בין אם מדובר על מגרשים לסוגיהם, על נכסים למגורים או נכסים מסחריים, מומלץ מאוד להיעזר במתווך הן לקניה והן למכירה. תפקידו של מתווך, ממש כשמו, הוא למצוא את ההתאמה בין קונה ומוכר ולהציע לכל אחד מהם רק את הרלוונטיים ביותר עבורו. חשוב לבחור משרד תיווך מקומי הפועל באזור בו נמצא הנכס שלכם למכירה או האזור בו אתם רוצים לקנות נכס. ככל שמתווך הוא מקומי יותר, כך יהיה לו חיבור עם האזור והוא יהיה מקושר בצורה הטובה ביותר לעסקאות המוצעות באותה סביבה. הניסיון נותן לו קישור משמעותי יותר לאנשים בתחום, כולל לאנשי מקצוע שהוא מכיר את עבודתם ויכול לקשר ביניהם לבין הקונה או המוכר הזקוקים לשמאי, עו”ד ועוד.

טופ נכסים הוא משרד נדל”ן בהוד השרון ומוכר היטב באזור זה. המשרד מקושר לעסקאות שונות באזור, בין אם אלה דירות ובתים למכירה והשכרה, נכסים מסחריים או פרויקטים של מגרשים וקרקעות. מוזמנים ליצור קשר.

דילוג לתוכן