שילוב של טכנולוגיה מנצחת עם הרבה תחכום אנושי

מזגן VRF הוא שילוב של טכנולוגיה מנצחת עם הרבה תחכום אנושי, והתוצאה שמתקבלת היא הרבה מעבר למה שיכולנו לחלום עליו בעבר הלא רחוק. מצד אחד זה בהחלט מעודד להבין שבפעם ראשונה בהיסטוריה אכן ניתן לקבוע ולשלוט באופן מלא על מזג האוויר בחדר, ושילוב מדויק של בינה אנושית עם היכולת הטכנולוגית יעשו לכם את זה כמו שצריך, אבל מצד שני חשוב במיוחד לזכור כי היכולות של מזגן VRF אינן נקבעות רק על פי החברה אותה בחרתם או על פי הדגם או תשלובת הדגמים שארגנתם למערכת המיזוג שלכם, אלא גם על פי איש המקצוע וחברת ההתקנה שבחרתם, וזה נכון כאשר מדברים על מזגן VRF יותר מאשר על כל מזגן אחר שתתקינו. קידמת המיזוג עוסקת בהתקנת מערכות מיזוג מתקדמות לבית ולתעשייה ומציינת כמה פרטים שחשוב לשים לב אליהם במהלך בחירת והתקנת מזגן VRF.

מיקום מזגן VRF

מזגן VRF צריך להיות ממוקם במיקום מאד מדויק בחדר וזהו הפרט הראשון בחשיבותו כאשר ניגשים להתקנת מזגן VRF. מיקום המזגן כולל את הקביעה האם המזגן יהיה עילי או תחתי, או אולי דווקא מזגן תת רצפתי שיעבור דרך הרצפה ומשם ישפיע על החדר, כמו כן יש לקחת בחשבון גם את  שקלול הפתחים בחדר, כלומר מומלץ לקבוע את המיקום של מזגן VRF במיקום המתואם עם הפתח הראשי של הכניסה לחדר וכן עם החלונות, כיוון שבדרך כלל הללו אינם אטומים מספיק ולכן יש חשיבות לזרמי האוויר שהם מייצרים למשל כאשר נכנסים לחדר או יוצאים ממנו, כאשר מדברים על האפקטיביות של המזגן.

גודל החדר

הפרמטר שחשוב תמיד לשקלל גם במזגנים רגילים ופשוטים הוא גודלו של החדר הנתון, אבל כאשר מדברים על מזגן VRF  זה הרבה יותר חשוב, במיוחד כיוון שצריך לחשבן את גדלי כל החדרים שמשוייכים למערכת הזו, וליצור תיאום ביניהם.

מזג האוויר הקבוע באזור

אין הכוונה רק לאזור האקלים אליו משוייך האזור מבחינה גאוגרפית, אלא גם למזג האוויר שנגזל למשל מחומרי הבידוד של הבית, מדידת הטמפרטורות הקבועות למרחב תעזור להתאים את מזגן VRF הטוב ביותר. מחפשים מישהו שיעשה לכם את זה נכון? קידמת המיזוג כאן לשירותכם.

מיני VRF

מערכת מיזוג VRF נועדה בשלב הראשון שבה השתמשו בה וכנראה גם בשלב הראשון שבה ייצרו אותה והוציאו אותה לשיווק- למטרות תעשייתיות יותר. זו הסיבה שמזגנים שהתבססו על הטכנולוגיה הזו היו גדולים ותעשייתיים, נועדו לפריסה על אזורים ענקיים והותאמו גם לשילוב מערכות שונות שבאות לידי ביטוי בתהליכי ייצור כמו פיזור עשן ועוד. למרות זאת, ההתלהבות הצרכנית מן המערכת הזו יצרה ביקושי שיא ומשכה אליה גם צרכנים פרטיים שהתחננו להשתמש גם הם במערכת מיזוג כזו שתצליח לעשות את העבודה המיטבית ולייצר מזג אוויר איכותי ונעים בכל שטח נתון, אבל המערכות הרגילות לא באמת מתאימות לשטחים קטנים וביתיים ולכן החלו עם הזמן לייצר בחברות הגדולות והטובות בתחום את מזגני מיני VRF. מדובר במזגני VRF בעלי מנוע ומימדים המותאמים לבית, או למשרד שלכם, ואלו מכונים בפי כל מיני VRF. קדמת המיזוג מציעה ללקוחותיה הרבים את סדרות המיני של חברות רבות ואיכותיות בשוק מתוך מטרה להנגיש את הטכנולוגיות הטובות ביותר לציבור הפרטי.

למי מיועדת מערכת מיזוג מיני VRF

למרות שבמידה מסוימת נשמע מהביטוי כביכול הוא מיועד לבית בובות… מזגן מיני VRF מיועד לבתים בגודל רגיל ואפילו לבתים גדולים יחסית, הוא מתאים בהחלט לבתים בני שתים ושלוש קומות, למשרדים המתפרסים על שטח גדול ולחנויות ושטחי מסחר רחבים. זה לא מתאים לחללים שמתרחשת בהם עבודה תעשייתית, כיוון שלשם ההשתלטות על החום שפולטות בדרך כלל מכונות אלו יחד עם הגודל וכמות העובדים נדרשת מערכת בעלת מנוע הרבה יותר עוצמתי ויכולות גבוהות יותר, אבל לכל שטח שאינו תעשייתי מיני VRF  יהיה מושלם.

איך היא עובדת

מערכת המיזוג מיני VRF  מתאימה את עצמה בדיוק לסגנון הפעולה שיש בחדר, כלומר- היא תעבוד באופן עוצמתי יותר במטבח בשעה שדלוקים בו תנורים או שמתחממים סירים ותבשילים, ובאופן מתון יותר כאשר הם יהיו כבויים, וכן היא תעבוד באופן מסוים כאשר המטבח יהיה ריק וחשוך, אבל תשנה את אופן ורמת הפעולה כאשר תאכלו בו ארוחת צהרים. נשמע קסום? יש אומרים שזה בהחלט קסום, ובכל מקרה- זה בהחלט אמיתי. רוצים גם לעצמכם כזה קסם? קדמת המיזוג כאן עבורכם. דברו איתנו.

דילוג לתוכן