תביעות ביטוח לאומי

כביטוח חובה של כל תושב במדינה, תפקידו של הביטוח הלאומי הוא לכסות את הפן הכלכלי של אזרחים אשר נקלעו למצב בו הם לא יכולים להתפרנס מעבודה. חובתו של כל תושב המדינה לשלם דמי ביטוח לאומי חודשיים, בין אם הוא סטודנט, עצמאי, שכיר או מובטל, על מנת שבמקרה הצורך, יוכל לקבל קצבאות שונות. הביטוח הלאומי מספק קצבאות כמו קצבת זקנה, קצבת שארים, נכות מעבודה וכדומה, לאלו הדורשים אותן עקב מצבם, עם זאת, מדובר בהליך פרוצדורלי ארוך ולעיתים מייגע, כתלות בסיטואציה. מסיבה זו, עבודה עם עורך דין לביטוח לאומי יכולה משמעותית לקצר את זמני ההמתנה, לוודא כי כל המסמכים שלכם מוגשים כראוי ובכך, לשפר את טיב ההליכים ואף להוריד את סיכויי דחיית התביעה.

למה כדאי לעבוד עם עורך דין כאשר מגישים תביעה לביטוח לאומי

כל נושא משפטי מחייב סוג אחר של עורך דין המתמחה בצורה פרטנית בתחום המשפט הספציפי. לדוגמא, אם הואשמתם בגניבה, תזדקקו לסיוע של עורך דין פלילי. בתוך כך, במידה ואתם מחפשים אחר סיוע משפטי להתמודדות מול הביטוח הלאומי, לאחר תאונה שפגעה בכושר ההשתכרות שלכם למשל, עליכם לפנות אל עורך דין לענייני נזיקין אשר מתמחה בטיפול בתביעות ביטוח לאומי. עורך דין שבקיא בדרישות הביטוח הלאומי, ידע בדיוק איזה מידע לספק לכם על התהליך – דוגמאות לשאלות עימן תתמודדו בוועדה הרפואית ואף נוכחות של עורך הדין בוועדה עצמה, אילו מסמכים עליכם לספק והאם תהיו חייבים לספק את מסמכי המקור או צילום, אל אילו מומחים עליכם לפנות טרם הגשת הבקשה לקצבה או במהלך תקופת הטיפול וכדומה.

איך לבחור את עורך הדין בצורה נכונה

כאשר בוחרים את עורך הדין לטיפול במקרה, חשוב לערוך מחקר ולוודא כי אכן מדובר בעורך דין בעל מומחיות בתחום בו עוסקת התביעה שלכם. כמו כן, כדאי לקרוא ביקורות ולהבין את אופיו ודרכי הפעולה בהן נוקט עורך הדין וכמובן, את משך וטיב הניסיון שלו. לאחר שצמצמתם את האפשרויות שלכם, חשוב לערוך פגישת היכרות עם עורך הדין על מנת לקבל את תחושת הביטחון אליה אתם מצפים. במידה ואתם זקוקים לסיוע משפטי מוביל של עורך דין ביטוח לאומי, משרד עורכי הדין רוית נחמיאס הוא משרד בוטיק המתמחה בתחומי הנזיקין ומסייע לנפגעי תאונות או תובעים בעלי מחלות הסובלים מנזקים לקבל את הקצבאות המגיעות להם. מתוך הבנה עמוקה של מצבם ורצון לסייע לזולת, המשרד מעניק שירות מקיף החל מאיפיון מצבו של הלקוח, תכנון הצעדים המשפטיים בהם ינקוט המשרד עבורו וכלה בייצוג וליווי מלא בכלל הועדות הרפואיות, גורמי המשפט וערכאות אחרות אליהן מגיע התיק. פנייה אל המשרד מבטיחה עבודה מקצועית ומיומנת על מנת להעניק ללקוח את מלוא הפיצויים אליהם הוא זכאי, תוך מתן שירות אדיב ובלתי מתפשר.

דילוג לתוכן