סובלים מכאבים שונים? המחט (שאינה מכאיבה) מחכה לכם

ככל שעולים בגיל, אנו יכולים לסבול מתופעות שלא בהכרח ברורות לנו כמו כאבים במקומות שונים בגוף. פעמים רבות בדיקות שונות בקופת החולים לא מצליחות למצוא את הגורם לאותם כאבים. אכן במקרים רבים לא מדובר על בעיה נקודתית במקום כזה או אחר כפי שהרפואה המערבית מנסה למצוא, אלא על בעיה כוללת ועמוקה יותר אשר באה לידי ביטוי בתסמינים שונים וביניהם כאבים. אותם כאבים יכולים להיות קשורים לדלקות שנוצרות בגוף, לפציעות זעירות אשר נובעות ממגוון רחב של סיבות. הרפואה הסינית, לעומת הרפואה המערבית, אינה מחפשת גורם נקודתי אלא את שורש הבעיה אשר טמון בד”כ בחוסר איזון אנרגטי ובזרימת אנרגיית החיים, הצ’י, באופן שאינו חופשי אלא כולל חסימות ותקיעויות. שיטות שונות ברפואה הסינית כולל כמובן דיקור נותנות מענה לאותו חוסר איזון.

דיקור סיני למגוון רחב של סוגי כאבים

כאמור, אנחנו בתפיסה המערבית מתייחסים לכל סוג של כאב ומפרידים בין כאב אחד לכאב אחר. הרפואה הסינית מסתכלת על התמונה הרחבה כך שטיפול של דיקור סיני לכאבים יכול לתת מענה למגוון רחב של בעיות שכלל לא חשבנו שיכול להיות קשר ביניהן. כך, באמצעות טיפול בדיקור ניתן להקל ואף למגר כאבים שונים כמו כאבי ברכיים ומפרקים בכלל, כאבי גב, כאבים הנובעים מסיבות נוירולוגיות כפי שישנם בפיברומיאלגיה. דיקור סיני מצוין להקלה משמעותית על כאבי מחזור, מיגרנות וכאבים אחרים הנובעים מטראומה גופנית, למשל לאחר ניתוח או תאונה. באמצעות אבחון האזורים בהם קיימות חסימות ושחרורן בעזרת דיקור במחטים בנקודות אסטרטגיות, מתקבל שיפור משמעותי ולאורך זמן.

דיקור סיני למניעה, טיפול ושימור

אם הרפואה המערבית נותנת מענה בעיקר כאשר כבר ישנה בעיה ובעיקר בעזרת תרופות, הרפואה הסינית מצוינת קודם כל למניעה ושמירה על מערכות גוף המתפקדות היטב באמצעות זרימה חופשית של אנרגיה. אותה אנרגיית החיים הזורמת בתעלות שנקראות מרידיאנים מניעות מגוון תהליכים בגוף, כולל זרימת הדם היטב והגעת חמצן וחומרי הזנה לכל מקום. שמירה על מצב זה היא כלי לשמירה על בריאות גוף ונפש. מעבר לכך הרפואה הסינית מצליחה כאמור גם לטפל בבעיות קיימות ואף לשמר את המצב לאחר הטיפול בבעיה. חשוב לבחור מטפל ברפואה סינית שעבר הכשרה מלאה של ארבע שנים ובעל ניסיון רב באבחון וטיפול. לשילוב שיטות טיפול שונות כמו דיקור יחד עם תזונה וצמחי מרפא ישנו יתרון על פני טיפול בשיטה אחת בלבד.

גיל נמיר הוא מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה ומטפל בשיטות שונות כמו דיקור, צמחי מרפא, תזונה, מוקסה ועוד. כל מטופל מקבל טיפול משולב הנבנה עבורו בהתאם למצבו. מוזמנים ליצור קשר.

דילוג לתוכן