ההכנות הראשונה להפקת חתונה – צ’ק ליסט תכנון אירועים

את הפקת האירוע אתם מתחילים עם ההודעה להורים על כוונתכם להתחתן. זהו השלב בו כדאי לקיים מפגש היכרות בין שתי המשפחות. במטרה לנהל את הפקת החתונה בצורה יעילה נרצה תחילה להגדיר את התקציב. קחו בחשבון כספים שההורים צפויים לייעד למימון האירוע, הון עצמי ובאופן חלקי את המתנות של האורחים. לא כדאי לסמוך רק על מתנות נדיבות של האורחים לכיסוי ההוצאות של הפקת האירוע. השלבים הבאים יהיו קביעת תאריך ומיד לאחר מכן בחינת אולמות אירועים בדרום.

איך מרכיבים תקציב לאירוע?

הגדרה נכונה של התקציב מבטיחה שלא תסיימו את האירוע עם חובות. חשוב לקחת בחשבון גם הוצאות גדולות כמו גן אירועים, קייטרינג, שמלה, צלם וגם הוצאות קטנות כמו איפור, אטרקציות, פרחים, טיפים לנותני השירות. במעמד הזמנה של גני אירועים באשדוד ושאר ספקים לאירוע נהוג לשלם מקדמה בעוד את שאר התשלום מסדירים לאחר האירוע.

הזמן הנכון עבור אירועים

אירועים ניתן לקיים בכל חודשי השנה, בעונה החורף המחירים יהיו נמוכים יותר. ההחלטה להתחתן בחורף עשויה לחסוך לכם הרבה כסף. את מועד החתונה תבחרו על פי שיקולים אישיים ואילוצים כמו לימודים אקדמיים, מעבר דירה, התחלת עבודה חדשה, נסיעה לחו”ל. אם אתם מעוניינים להתחתן בעונת השיא של האירועים יש לבצע את כל הסידורים הדרושים בהקדם האפשרי, אולמות אירועים בדרום מוזמנים בתאריכים מבוקשים שנה ואף שנתיים מראש. קחו בחשבון גם את התאריך וגם את היום בשבוע. יום חמישי הוא המבוקש ביותר עבור אירועים.

איך מרכיבים רשימת מוזמנים עבור אירוע?

גני אירועים באשדוד יש לבחור בראש ובראשונה בהתאם לכמות האורחים. על כן, חשוב לקבוע הערכה של מספר האורחים. את רשימת המוזמנים עורכים בני הזוג יחד עם ההורים. טרם הפגישה עם ההורים בני הזוג מתבקשים להחליט האם להפיק אירוע גדול או אירוע קטן ואינטימי. החתונה היא גם שמחה של ההורים, מגיע להם להשמיע את קולם ולהזמין אורחים לאירוע. את רשימת האורחים מרכיבים מ-3 רשימות : רשימת האורחים של בני הזוג, רשימת האורחים של הורי הכלה, רשימת האורחים של הורי החתן. לצד כל אורח ברשימה נציין מספר נפשות, כתובת ומספר טלפון לאישור הגעה.

כעת כאשר אתם יודעים כמה אורחים צפויים להשתתף בחתונה שלכם, זה הזמן להתחיל לסקור גני אירועים באשדוד. חשוב להתמקד רק באותם אולמות אירועים בדרום שתואמים את מספר האורחים. כשבועיים לפני מועד האירוע חשוב לבדוק את אישורי ההגעה ולקבוע בהתאם באופן סופי את מספר המנות. בשעה טובה אתם מחפשים מקום לחתונה? אולם אירועים טרויה מציע את כל הדרוש להפקת אירוע בלתי נשכח במקום אחד, אתם נהנים גם מאוכל מצוין, גם מעיצוב מרהיב, גם מאווירה רומנטית וגם מניהול מקצועי של האירוע כולו.

דילוג לתוכן