אדריכלים בחיפה

אדריכלים בחיפה משרתים לקוחות פרטיים, עסקיים ואחרים. הם מוכשרים ויצירתיים ויודעים לתכנן מרחבי מגורים, חללים עסקיים, מבואות וחדרים ללקוחות מגוונים. המטרה היא לייצור מרחבים פנימיים פונקציונליים, נעימים, נוחים, בטוחים ונאים. כל תכנון יעשה בשיתוף הלקוח ובהתאמה מלאה לצרכיו. סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

אדריכלים בחיפה – התאמה לסגנון העיצוב

אדריכלים בחיפה יעצבו את החלל הפנימי הנדרש על פי סגנון העיצוב האהוב על הלקוח. ניתן למצוא מודרני, קלאסי, כפרי ואחר. קו העיצוב יוביל לאורך כל הבית עם התאמות נדרשות לכל חדר וחלל. תשולבנה מערכות מתקדמות של אינסטלציה, חשמל, תקשורת, חימום מרכזי, מיזוג אוויר ואחרים. יותאמו להן אביזרי קצה נאים ובין היתר, ברזים, שקעי חשמל, ידיות ופרזול אחר. ייעשה שימוש בחומרים טבעיים ו/או מעובדים כמו עץ, אבן, מתכת, טקסטיל, זכוכית ואחרים. ייבחרו מרקמים וצבעים המשתלבים היטב ביניהם או כאלו היוצרים ניגוד נהדר המושך עין. ניתן יהיה להוסיף נישות עם תאורה סמויה רכה, מחיצות, הנמכות תקרה, קירות כוח ואלמנטים אחרים התורמים לעניין וסקרנות. הרצון הוא לייצור מקום בעל הרמוניה נהדרת ואווירה נעימה המזמינה להישאר ולבלות במקום.

הקפדה על פרטים קטנים

בכל תכנון יש לראות את כל התמונה המלאה אבל יש גם חשיבות להקפדה על הפרטים הקטנים העושים את ההבדל בין מקום סתמי למוצלח ופרקטי ביותר. יש צורך במציאת פתרונות יצירתיים לבעיות שונות. תהליך התכנון ייעשה בשילוב הלקוחות. כל אדריכל ייקח בחשבון את גודל הנכס וצורתו, את הנוף הנשקף ממנו, כיווני השמש והרוחות וכמובן, את צרכיהם. הוא יכין תוכנית שתעבור שינויים עד להגשת הסופית לרשויות לאישור.

מעצבת בעלת יכולות מוכחות

סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל הקשבה והפנמה, ייעוץ מיטבי, עזרה בבחירת פריטים, סטיילינג, המלצות  על בעלי מקצוע, מחירים נוחים, ליווי צמוד ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, מהשתלמויות ומהתמחויות, מתכנון מעולה של נכסים ללקוחות רבים לאורך זמן  ועוד. היא תשמח להעמיד יכולותיה המוכחות לטובת נוספים.

דילוג לתוכן